Yeah I know you told me so…:P

You know it’s soooo hard to be good… especially when it is not normal for you..ie me!

mean

I have tried to be positive and upbeat and nice and supportive these last few months… but I have come to the conclusion I am just being fake! Really.

I am onary.. very out spoken… honest to a fault and to be nice when I don’t feel nice is so hard. I know what I am suppose to do, what I am suppose to think and say.. but darn it! I do not always feel like it!

driverThat man that cut us off the other day on the way to town.. well I know I should just forget and forgive them, but heck I just wanna catch up to him and tell him he’s a jerk and needs a few manner and driving classes… LOL then I think if I do that then I am what he is a JERK!

It has been made clear to me from my dear husband that I allow stress to over take all parts of my life. LOL I am a women and a mother.. tell me is that not part of our every day lives… I worry.. yes I worry about everything, whether I can change the situation or not…. My husband has a gift to put it in Gods hands and walk away… I wish I had that and it sounds bad, but I can not walk away.. I have not learned nor am I sure I ever will.. how to just put it down and leave it… “IT” still haunts me.. always in the back of my mind.. wondering.. wondering.. wondering.. how are you gonna do this.. pay for that.. get this or that done… I have to make sure everyone has everything they need.. that things that have to be done are done…

I fuss and grumble.. have my little fits.. act like a big ole baby.. when people do not see things my way!cry Of course I save this gift for my family! I feel just like a spoiled, willful child who saves the worst for their parents and gives the outside world only the best. Not fair by any means but honest. I know I can act this way because I know they love me unconditionally and are not gonna walk away from me. Now knowing this does not make it right, but it does tend to give me the security to let some of that stress out before I implode!

I know I have not written anything is ages.. I have been going through a selfish phase.. and just needed a break. I wish I could just switch some things that irritate me off by ignoring them.. Trust me I have tried that.. LOL may work for a few hours but they seem to always find a way back into my thoughts.

I think I need to take lessons from my wonderful husband.. er did I just say that…LOL No really.. So no matter what happens to me.. I’ll just trust God to give me what I need.. even if it is not what I want… And to be honest HE always has! He has never failed me not once.. yet I fail him every single day.. most of the time several times a day… sigh.. I have a lot of growing to do… Good thing we have such a forgiving father!

trust

Now if my husband reads this he would be very smart to just smile inside and not even dare to think or say “I told you so!” Because remember I am still learning and someone could get hurt… LOLtounge

As you can imagine I suffer from ulcers and the stress does not do me any good! So people just agree with me and do what I want and everything will be fine and dandy! LOL

Advertisements

About drell3

People who know me would say I am nuts! Crazy! Silly! Honest! Loyal! I would say they are right.. but I am so much more... I am a Mother, Wife, Daughter, Friend, Cook, I could fill up this whole page.. I love my life.. I love my husband, I love my child! My family.. you thought i was gonna say my work! LOL NOT!!! I am on a journey... I am coming into my own.. discovering, learning..I am transforming.. one day I will get my butterfly wings.
This entry was posted in being mean, family, frustration, learning to trust, onary, trusting God. Bookmark the permalink.

6 Responses to Yeah I know you told me so…:P

  1. coastalmom says:

    Ahh my best blogging buddy has returned! You and I are soooo much alike! Ya gotta read my silence is golden challenge! lol. Great Post! Can’t wait for the next! Is that selfish???
    I want more pleeeease… (can ya hear my English accent?) 😀

  2. Wayne Augden says:

    ROTFLMBO……… You have a wonderful knack for writing, and a very direct, warm, and witty way of saying how you think and feel. Your husband is a very lucky man to have a mate who’s at least honest enough to just say and write how she feels. He must be a patient type though! 🙂

    • Lyn Leahz says:

      Oh, I know her husband….he is a great guy! Don’t know how patient he is though…. (ahem). I mean, well, that’s a whole new blog post there! ha ha ha ha ha! Love ya all! Can you hear my briar accent? Whoops, I’m sorry, y’all say that I sound very SNOOTY Northern-ish!

  3. Wayne Augden says:

    Reblogged this on wayneaugden and commented:
    If you need a good laugh…. read this. Too funny!

  4. nancy says:

    LOLOLOL I read it to kevin and he laughed!
    especially the I’m still learning part…

  5. Passing by, I found this post fascinating. You have shifted your thoughts from an unknown ill- mannered driver to your husband……. What is it that connects your thoughts like this?

    Shakti

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s